✿COLLAGEN SHAKLEE✿

Semakin usia meningkat, kolagen di dalam badan semakin berkurangan. Pengurangan kolagen inilah yang menyebabkan pembentukkan kedutan dan munculnya tanda-tanda penuaan lain seperti;

      ➤ Kulit bergedut, kering dan melayut
      ➤ Kuku rapuh dan tidak kukuh
      ➤ Rambut halus dan gugur

Semua orang akan mengalami masalah seperti di atas. Namun ianya dapat diatasi dengan pengambilan kolagen bagi menggantikan kolagen yang hilang serta memelihara kecantikan kulit.





Sebelum tu meh saya nak ceritakan sedikit mengenai SHAKLEE COLLAGEN POWDER ini.
Kenapa Kolagen Tambahan Sangat Perlu?
Badan menghasilakan Kolagen secara semulajadi. Bila usia kita mencecah 26 tahun ke atas, penghasilan kolagen mula berkurangan sehingga 15% setiap tahun. Kolagen juga mudah dimusnahkan oleh keracunan dalam sistem badan ekoran amalan pemakanan yang tidak baik, stress dan kesan pencemaran kosmetik, wangian dan pencemaran persekitaran.
Bila usia kita mencecah 40 tahun, hampir separuh kologen hilang dari tubuh. Akibatnya kulit kelihatan mula berkedut, hilang kelembapan, nampak kusam, jeragat mula kelihatan, hilang keanjalan dan sebagainya.

Tanda kekurangan kologen juga dapat dilihat pada payudara wanita, bahagian punggung dan bahagian abdomen/perut yang kelihatan mengendur kebawah dan kurang keanjalannya. Adakah anda bersedia mengalami masalah kekenduran ini???

Apa bezanya kolagen lain dipasaran dan kenapa SHAKLEE COLLAGEN POWDER?
Shaklee Collagen Powder merupakan supplement kolagen hebat yang mengandungi 4000mg proprietariRSS Collagen
Kolagen yang berkualiti tinggi, tulen dan diekstrak dari sisik ikan merah
Kolagen kami bermolekul sangat ringan, kira-kira 1000 Dalton berbanding berat kolagen jenama lain yang kira-kira 300 000 Dalton. Ini menyebabkan kalogen Shaklee jauh lebih mudah diserap ke dalam kulit dan memberi kesan yang jauh lebih baik
Mempunyai 7 bahan utama tambahan lain iaitu Vitamin B, Vitamin C, Ekstrak biji benih Camellia japonica, Ekstrak kerang-kerangan, Lactobasilus acidophilus, Ekstrak Pfaffia dan Elastin dari kolagen ikan, dimana semua bahan ini digabungkan untuk menyokong kecantikan anda dari dalam ke luar.

SHAKLEE COLLAGEN SHAKLEE terbukti berkesan, selepas 8 minggu menggunakannya anda akan dapati;

❤Kelembapan kulit - Meningkat 90%
❤Kekasaran dan Kekeringan - Berkurang 75%
❤Penampilan Keseluruhan - Meningkat 71%
❤Kelembutan dan Kelicinan - Meningkat 69%
❤Make-Up yang Dipakai Tahan Lebih Lama - Meningkat 60%
❤Keanjalan, Ketegangan dan Elastisiti - Meningkat 55%
❤Ketebalan Rambut - Meningkat 54%
❤Keserian, Tona dan Warna Kulit - Meningkat 50%
❤Garis-garis Halus dan Kedutan - Meningkat 18%



Berminat untuk mencuba produk ini boleh hubungi saya di;

Facebook : Nur Mohd Pizan (untuk chating terus dengan saya)
Email : nurulamsyar12@gmail.com
Call / Whatsupp : 013-223 0166



Terima kasih kepada yang sudi menzirahi dan like page The Best Of Vitamin & mengamalkan pemakan yang sihat. Konsultasi percuma hanya untuk customer saye sahaje k...

0 comments