✿ SET J2 - SET KEHAMILAN TRIMESTER KEDUA ✿

✎ Alhamdulillah kini anda sudah hamil tahap trimester kedua, syukur pada Allah. Apa yang anda perlukan di trimester ini adalah supplement tambahan iaitu OMEGA GUARD Shaklee. Ini penting untuk menggalakkan fungsi otak, sistem saraf dan fungsi mata yang perlu diperolehi melalui pemakanan. Semuanya demi memastikan keselamatan ibu dan bayi yang dikandung.







Mari sama-sama kita lihat kenapa perlu ibu-ibu perlukan supplement ini;

♛ESP♛
Merupakan supplement baik untuk penyediaan badan ke arah penyusuan. Tidak dinafikan, ada di antara segelintir ibu yang mengalami masalah kekurangan susu selepas bersalin. ESP membantu masalah ini. Membantu meningkatkan sistem imun badan ibu semasa mengandung. Membantu ibu rasa bertenaga sepanjang hari dan tidak mudah letih. Berbentuk powder dan rasa seperti soya. Sangat sesuai bagi yang susah untuk menelan pil.


♛Vitamin C 500mg♛
Membantu meningkatkan sistem pertahanan badan, berperanan menyokong tulang, gigi dan gusi yang sihat serta keseluruhan tubuh badan.

♛B Complex♛
Mengandungi 8 kumpulan vitamin B termasuk asid folic. Asid Folic dan B12 membantu dalam pembentukan sel-sel  darah merah di dalam tubuh. Jumlah asid folic yang mencukupi dalam diet harian membantu mencegah kecacatan tiub neural bagi wanita yang merancang kehamilan sebelum konsepsi dan semasa 12 minggu tempoh kehamilan bagi dos harian sebanyak 400 mcg.

♛Ostemetrik♛
Ibu mengandung memerlukan 1000mg - 1300mg kalsium sehari untuk pembentukan tulang dan gigi bayi yang sihat. Pengambilan kalsium juga membantu mengurangkan sakit belakang dan kebas-kebas yang lazimnya dialami oleh setiap ibu yang mengandung.

♛Vita-Lea♛
Multivitamin yang terbaik dengan zat besi. Membantu dalam pembentukan sel-sel darah merah. Jika ibu mengambil Vita-Lea ini tidak perlu lagi mengambil Obimin.

Omega Guard
Merupakan makanan tambahan mengandungi minyak ikan. Satu hidangan Omega Guard™ menyediakan 1000mg asid lemak omega 3 termasuk DHA dan EPA. Ini perlu untuk menggalakkan fungsi otak, sistem saraf dan fungsi mata yang perlu diperolehi melalui pemakanan

Jom kita baca apa kata testimoni ini  (>‿♥)


TESTIMONI: ALHAMDULILLAH SEMUANYA DIPERMUDAHKAN...






TESTIMONI:  TERLUPA TENTANG KESAKITAN




Ringan-ringankan jari jemari anda untuk mendail atau menaip nombor dan link di bawah ya.


Berminat untuk mencuba produk ini boleh hubungi saya di;

Facebook     :Nur Mohd Pizan (untuk chating terus dengan saya)
Email            :nurulamsyar12@gmail.com
Call              : 013-223 0166


Terima kasih kepada yang sudi menzirahi dan like page The Best Of Vitamin & mengamalkan pemakan yang sihat. Konsultasi hanya untuk customer saye sahaje k...

0 comments